Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Κάπως έτσι όλα ξεκινούν...

Κάθομαι στο γραφείο μου και παρατηρώ τις εργασίες που πρέπει να ολοκληρώσω μέσα στο χρονικό περιθώριο των 8 ωρών που εκ νόμου έχουν θεσπιστεί, ένα φλυτζάνι καφέ στο αριστερό χέρι και ενα μισοτελειωμένο τσιγάρο στο άλλο ,απο το ραδιοφωνο παίζει μελαγχολικα τραγούδια και ο καιρός ήδη συννεφιασμένος συνεiσφέρει σε μια "περιεργη" σιωπή.Προφανώς συναίσθημα πλήξης  με εχει κατακλύσει,ηχητικά μηνύματα των ακατάπαυστων e-mails,προγραμματα που ανοιγοκλείνω δίχως ιδιαίτερο σκοπό,ένας μικρόκοσμος - μακροκοσμος μπροστά μου έχει ανοιχθεί  ,δυο συνισταμένες που πρέπει να φέρω σε ισσοροπία για να φτάσω στον ουσιαστικό σκοπό της εσωτερικής μου αναζήτησης.Έτσι πήρα την απόφαση να ξεκινήσω αυτό το blog και να αφήσω την Αγάπη να μετουσιώσει τον ψυχισμό μου.

k.p

2 σχόλια:

  1. Καλή αρχή λοιπόν μαναράκι μου γλυκό...ας φωτίσει η Αγάπη το μονοπάτι σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου ψυχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή